Digitális Ifjúsági Munka fejlesztése a gyakorlatban – Gödöllő, 2022. november 25-27.


A projektünk első képzési hétvégéjét 2022. november 25-27. között tartottuk Gödöllőn, amely a Digitális Ifjúsági Munka fejlesztése a gyakorlatban címet viselte.

Az első napon regisztrációt a megnyitó követte, amelyen a vezető szervezet elnöke mondott beszédet. Majd a csapatot három részre osztottuk, és egy ismerkedős játékkal folytattuk. Ezt követően a szakértők által kidolgozott módszertani anyagokat kezdjük feldolgozni a jelenlévőkkel. Három csoportot hozunk létre, ahol a módszertani anyag elsajátítása mellett, jut idő annak véleményezésére is.

A délelőtti program 9:00 órától kezdődtek és egy fél órás kávészünet beiktatásával 12:30-ig tartott. Ekkor egy nagyobb szünet következett, ami alatt volt lehetősége a résztvevőknek megebédelni és felkészülni a délutáni képzési időszakra. A délutáni képzési időszakot egy kerekasztal-beszélgetéssel kezdtük, amelynek témája A diákok jóléte a digitális térben. A harmadik zárónapon a 9:00 és 12:00 óra dolgoztunk a délelőtt első részében még mindenki saját csoportjában vitatta meg és sajátította el a módszereket, majd egy rövid kávészünetet követően a teljes résztvevők körében történt a hétvége értékelése, valamint a szakértők által megalkotott módszerekre történő visszajelzés. A záró részben a résztvevők megismerkedtek a Youthpass-al, amivel saját maguk értékelését is elvégezték, a zárszót megelőzően. A zárást követően ebéddel engedtük haza a résztvevőket. 

A három csoport ugyanazt a témát dolgoztak fel. Ezek a témák, módszerek azok, amelyek a kiadványban is szerepelnek. Emiatt kaptunk egy széles körű sok véleményt tartalmazó visszajelzést a projekt záró részében.

A tevékenység során előnyben részesítettük a digitális módszertani eszközök használatát, mint például a kahoot, mentiméter, padlet, Canva, stb.

tattuk.
Ezt követően a szakértők által kidolgozott módszertani anyagokat kezdjük feldolgozni a jelenlévőkkel. Három csoportot hozunk létre, ahol a módszertani anyag elsajátítása mellett, jut idő annak véleményezésére is.

A délelőtti program 9:00 órától kezdődtek és egy fél órás kávészünet beiktatásával 12:30-ig tartott. Ekkor egy nagyobb szünet következett, ami alatt volt lehetősége a résztvevőknek megebédelni és felkészülni a délutáni képzési időszakra. A délutáni képzési időszakot egy kerekasztal-beszélgetéssel kezdtük, amelynek témája A diákok jóléte a digitális térben. A harmadik zárónapon a 9:00 és 12:00 óra dolgoztunk a délelőtt első részében még mindenki saját csoportjában vitatta meg és sajátította el a módszereket, majd egy rövid kávészünetet követően a teljes résztvevők körében történt a hétvége értékelése, valamint a szakértők által megalkotott módszerekre történő visszajelzés. A záró részben a résztvevők megismerkedtek a Youthpass-al, amivel saját maguk értékelését is elvégezték, a zárszót megelőzően. A zárást követően ebéddel engedtük haza a résztvevőket. 

A három csoport ugyanazt a témát dolgoztak fel. Ezek a témák, módszerek azok, amelyek a kiadványban is szerepelnek. Emiatt kaptunk egy széles körű sok véleményt tartalmazó visszajelzést a projekt záró részében.

A tevékenység során előnyben részesítettük a digitális módszertani eszközök használatát, mint például a kahoot, mentiméter, padlet, Canva, stb.

 

Megjegyzés hozzáfűzése